Lietuvos tekstilės ir sportinės aprangos gamintojų Verslo misija į Miuncheną (Vokietija), 2019 m. vasario 4-6 d.

2019 02 08

Lietuvos aprangos ir  tekstilės įmonių asociaciją (LATIA), įgyvendindama 2014 – 2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 3 prioriteto „smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas“ priemonės „Naujos galimybės LT“ projektą  „Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių naujų užsienio rinkų paieška ir esamų rinkų plėtra“, projekto kodas Nr. 03.2.1-LVPA-K-801-03-0010 (toliau – Projektas) vykdė veiklą „Verslo misija į Miuncheną“ (Vokietija), pagal kurią šešioms tekstilės, aprangos gamybos įmonėms buvo suorganizuota kelionė, programa ir susitikimai su užsienio partneriais Miunchene 2019 m. vasario 4-6 d.

Verslo misijoje dalyvavo įmonės:  AB „Sparta“, kuri pristatė laisvalaikio ir specialios paskirties funkcines kojines vyrams ir moterims. Įmonė ieškojo eksporto partnerių, produkcijos pirkėjų, specializuotų sporto aprangos parduotuvių kolekcijai užsakyti. UAB „Skinija“ tai pat pristatė laisvalaikio ir specialios paskirties funkcines kojines vyrams, moterims ir vaikams. Įmonė domėjosi naujausiomis sporto prekių tendencijomis, inovatyviomis žaliavomis, ieškojo eksporto partnerių, produkcijos pirkėjų. UAB „Vitameda“ pristatė aukštos kokybės savo gamybos darbo rūbus. Domėjosi gamybos užsakovais, prekybos atstovais. UAB „Leitona“ pristatė savo įmonės teikiamas nekilnojamojo turto nuomos paslaugas, tinkančias tekstilės ir aprangos pramonės gamybai bei sandėliavimui. Ieškojo bendradarbiavimo partnerių eksporto veiklai plėsti, komercinių ir sandėliavimo paslaugų užsakovų užsienio verslininkų tarpe. UAB „Rudholmas“ pristatė įvairių artikulų bei pločių intarpines perfojuostas, įstrižo pjovimo lenktas juostas, įvairių konstrukcijų juosmenis kelnėms bei kitas siuvinių detales aprangos gamintojams. UAB „Textilis“ pristatė aukščiausios kokybės naujausius savo gamybos audinius, dizaino, gamybos ir apdailos paslaugas. Domėjosi naujausiomis sporto aprangos mados tendencijomis ir technologijomis. Ieškojo žaliavų naujų funkcinių medžiagų gamybai, bei sportinės aprangos gamybos įmonių ir dizainerių, kurie užsakytų ir pirktų medžiagas.

Verslo misijos metu bendradarbiaujant su ISPO Munich 2019 parodos organizatoriais bei LATIA partneriu – Vokietijos ir Baltijos šalių prekybos rūmais (AHK), buvo suorganizuota eilė susitikimų pagal individualų grafiką. Projekto dalyviai apsilankė klientų parduotuvėse ir gamybos ofisuose. Specialias kojines  kalnų slidinėjimui, šiaurietiškam ėjimui, bėgimui, dviračių sporto gerbėjams pristačiusios įmonės Sparta ir Skinija, sulaukė didelio užsakovų susidomėjimo. Šios kojinės sukurtos atsižvelgiant į pėdos anatomiją, proporcijas ir tam tikrai sporto šakai keliamus reikalavimus. Labiausiai apkraunamoms kojų zonoms sukurtos ypatingos apsaugos. Reikalingą mikroklimatą garantuoja specialūs natūralių ir sintetinių pluoštų deriniai.

Tiek šios įmonės, tiek ir kiti projekto dalyviai bendradarbiavimo partnerių ieškojo ir lankydamiesi tarptautinėje sportinės aprangos ir prekių parodoje ISPO MUNICH (https://www.ispo.com/en/munich). Šioje parodoje daugiau nei 2800 firmų suskirstytų į 8 sektorius „Snowsports“, „Outdoor“, „Health & Fitness“, „Urban“ ir „Teamsports“ Miuncheno parodų centre užėmė net 18 parodinių salių. Lietuvos įmonės šioje parodoje domėjosi inovacijomis, susitiko su sportinės aprangos, aksesuarų, bei medžiagų didmenininkais bei gamybos užsakovais, dalyvavo seminaruose, trendų forumuose.

arrow