Lietuvos tekstilės ir aprangos gamintojų Verslo misija į Miuncheną (Vokietija), 2018m. rugsėjo 4-5 d.d.

2018 09 10

Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacija LATIA, įgyvendindama 2014 – 2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 3 prioriteto „smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas“ priemonės „Naujos galimybės LT“ projektą  „Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių naujų užsienio rinkų paieška ir esamų rinkų plėtra“, projekto kodas Nr. 03.2.1-LVPA-K-801-03-0010 (toliau – Projektas) vykdė veiklą „Verslo misija į Miuncheną“ (Vokietija), pagal kurią šešioms tekstilės ir aprangos gamybos įmonėms buvo suorganizuota kelionė, programa ir susitikimai su užsienio partneriais Miunchene 2018 m. rugsėjo mėn. 4-5 d.d.

Verslo misijoje dalyvavo šios įmonės:

AB „Linas“ pristatė naujausią lino audinių kolekciją mados pramonei, ekologiškas, perdirbtas ir net pasaulines mados tendencijas atitinkančias medžiagas. UAB „Rudholmas“ pristatė įvairių artikulų bei pločių intarpines perfojuostas, įstrižo pjovimo lenktas juostas, įvairių konstrukcijų juosmenis kelnėms bei kitas siuvinių detales aprangos gamintojams. UAB „Textilis“ pristatė aukščiausios kokybės naujausius savo gamybos audinius, dizaino, gamybos ir apdailos paslaugas. Dano Gaižausko įmonė pristatė prekinio ženklo „Unlabel“ moteriškus ir vaikiškus  megztus drabužius, pagamintus iš aukštos kokybės verpalų. Algirdo Valiuškio įmonė pristatė VVK Zipper prekinio ženklo spiralinius, plastikinius ir metalinius užtrauktukus skirtus įvairios paskirties drabužių ir baldų gamybai. MB „Dizaino Vėjas“ pristatė naujas lengvų drabužių kolekcijas moterims.

Verslo misijos metu bendradarbiaujant su Vokietijos tekstilės ir Mados pramonės konfederacija, Miuncheno pramonės ir prekybos rūmų atstovais bei parodos MIUNICH FABRICS START organizatoriais, Lietuvos įmonėms buvo suorganizuota eilė susitikimų pagal individualų grafiką. Susitikimai su Vokietijos ir kitų vedančių Europos šalių verslininkais, gamybos bei prekybos užsakovais vyko Miunich Order Center susitikimų salėse, Lietuvos įmonių ir užsakovų stenduose. Projekto dalyviai apsilankė klientų parduotuvėse ir gamybos ofisuose.

Lietuvos gamintojai taip pat lankėsi tarptautinėje madingų aprangos medžiagų parodoje MIUNICH FABRICS STARTS (https://www.munichfabricstart.com).

Kitoje greta vykstančioje parodoje KEY HOUSE -The innovative hub for new textile technologies /Inovatyvus naujų tekstilės technologijų centas- (https://www.munichfabricstart.com/keyhouse-en.html) projekto dalyviai susipažino su naujausiomis tekstilės medžiagų technologijų vystymo kryptimis, ateities tekstile, skaitmeninimo, ekologijos ir atliekų perdirbimo pritaikymu mados pramonėje.

Dar vienoje parodoje BLUEZONE (https://www.munichfabricstart.com/bluezone-en.html) suspėję apsilankyti projekto dalyviai, susipažino su džinsų ir laisvalaikio mados medžiagomis, kurias pristatė gamintojai iš viso pasaulio.

arrow