Lietuvos tekstilės ir aprangos gamintojų Verslo misija į Paryžių (Prancūzija), 2019 m. vasario 13-14 d.

2019 02 18

Lietuvos aprangos ir  tekstilės įmonių asociaciją (LATIA), įgyvendindama 2014 – 2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 3 prioriteto „smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas“ priemonės „Naujos galimybės LT“ projektą  „Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių naujų užsienio rinkų paieška ir esamų rinkų plėtra“, projekto kodas Nr. 03.2.1-LVPA-K-801-03-0010 (toliau – Projektas) vykdė veiklą „Verslo misija į Paryžių“ (Prancūzija), pagal kurią šešioms tekstilės ir aprangos gamybos įmonėms buvo suorganizuota kelionė, programa ir susitikimai su užsienio partneriais Paryžiuje 2019 m. vasario 13-14 d.

Verslo misijoje dalyvavo įmonės:

UAB „Textilis“ pristatė aukščiausios kokybės naujausius savo gamybos audinius, dizaino, gamybos ir apdailos paslaugas. Domėjosi naujausiomis audinių ir aprangos mados tendencijomis ir technologijomis. Ieškojo žaliavų naujų funkcinių medžiagų gamybai, bei sportinės aprangos gamybos įmonių ir dizainerių, kurie užsakytų ir pirktų medžiagas. UAB „Gera Gera“ pristatė aukščiausios kokybės vaikiškų drabužių prekinio ženklo „NIKOLIA“ kolekciją.  Domėjosi naujausiomis audinių mados tendencijomis ir technologijomis. Ieškojo stambių prekybos agentų, parduotuvių atstovų, kurie užsakytų ir pirktų „Nikolia“ kolekcijas. Dano Gaižausko įmonė pristatė prekinio ženklo „Unlabel“ moteriškus ir vaikiškus megztus drabužius, pagamintus iš aukštos kokybės verpalų. Domėjosi naujausiomis megztų audinių mados tendencijomis. UAB „Rudholmas“ pristatė įvairių artikulų bei pločių intarpines perfojuostas, įstrižo pjovimo lenktas juostas, įvairių konstrukcijų juosmenis kelnėms bei kitas siuvinių detales aprangos gamintojams. UAB „Leitona“ pristatė savo įmonės teikiamas nekilnojamojo turto nuomos paslaugas, tinkančias tekstilės ir aprangos pramonės gamybai bei sandėliavimui. UAB „Garlita“ pristatė vyriško ir moteriško trikotažo gaminius, aksesuarus, funkcinę bei specializuotą trikotažinę aprangą įvairioms sporto šakoms bei laisvalaikiui.

Ruošiantis verslo misijai į Paryžių buvo atnaujinti LATIA ryšiai su Turkijos verslo asociacijomis, kurios tuo metu Paryžiuje organizavo savo narių susitikimus su kitų šalių verslininkais. Buvo suorganizuoti susitikimai ir su Bursos tekstilės ir aprangos federacijos ULUDAG nariais, bei susitikimai su BALKANTURKSIAD asociacijos verslininkais. Projekto dalyviai taip pat lankėsi pasaulinėje madingų tekstilės audinių parodoje PREMIERE VISION Paris, pagal individualų grafiką susitiko su savo klientais Paryžiaus parduotuvėse ir gamybos ofisuose. Daugiau apie parodą rasite https://www.premierevision.com/en.

Projekto veikla buvo įgyvendinta sėkmingai. Lietuvos įmonių vadovai ir specialistai užmezgė kontaktus su užsienio užsakovais-gamybinėmis ir prekybinėmis firmomis, galėjo praktiškai įvertinti savo naujų produktų galimybes didžiausioje Europoje tekstilės, žaliavų ir gamybos užsakymų parodoje.

arrow