Lietuvos tekstilės ir aprangos gamintojų Verslo misija į Miuncheną (Vokietija), 2019 m. sausio 29-30 d.

2019 01 31

Lietuvos aprangos ir  tekstilės įmonių asociacija (LATIA), įgyvendindama 2014 – 2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 3 prioriteto „smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas“ priemonės „Naujos galimybės LT“ projektą  „Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių naujų užsienio rinkų paieška ir esamų rinkų plėtra“, projekto kodas Nr. 03.2.1-LVPA-K-801-03-0010 (toliau – Projektas) vykdė veiklą „Verslo misija į Miuncheną“ (Vokietija), pagal kurią šešioms tekstilės ir aprangos gamybos įmonėms buvo suorganizuota kelionė, programa ir susitikimai su užsienio partneriais Miunchene 2019 m. sausio 29-30 d.

Verslo misijoje dalyvavo šios įmonės:

MB „Sidabrinis smėlis“ pristatė unikalaus prekinio ženklo „Silversands“ kolekcijas moterims.  Įmonė ieškojo eksporto partnerių, produkcijos pirkėjų, siuvimo įmonių ir dizainerių naujausiai kolekcijai užsakyti. UAB „Trinity time“ pristatė savo prekinio ženklo „MUMMYMOON“ aukščiausios kokybės ir išskirtinio dizaino vaikiškų proginių drabužių kolekciją.  Domėjosi naujausiomis audinių mados tendencijomis, ieškojo eksporto partnerių, stambių prekybos agentų, parduotuvių atstovų, kurie užsakytų ir pirktų „MUMMYMOON“ kolekcijas. UAB „Gera Gera“ pristatė aukščiausios kokybės vaikiškų drabužių prekinio ženklo „NIKOLIA“ kolekciją. Domėjosi naujausiomis audinių mados tendencijomis ir technologijomis. Ieškojo stambių prekybos agentų, parduotuvių atstovų, kurie užsakytų ir pirktų „Nikolia“ kolekcijas. Dano Gaižausko įmonė pristatė prekinio ženklo „Unlabel“ moteriškus ir vaikiškus  megztus drabužius, pagamintus iš aukštos kokybės verpalų. Domėjosi naujausiomis megztų audinių mados tendencijomis. Ieškojo partnerių ir prekybos tinklų klasikinei moteriškų drabužių kolekcijai parduoti. MB „Dizaino Vėjas“ pristatė naujas lengvų drabužių kolekcijas moterims.  Ieškojo eksporto partnerių, moteriškos Premium lygio kolekcijos užsakovų, domėjosi naujausiomis audinių mados tendencijomis ir technologijomis. UAB „Rudholmas“ pristatė įvairių artikulų bei pločių intarpines perfojuostas, įstrižo pjovimo lenktas juostas, įvairių konstrukcijų juosmenis kelnėms bei kitas siuvinių detales aprangos gamintojams. Ieškojo siuvimo įmonių ir prekybos agentų, galinčių dideliais kiekiais užsakyti siuvimo detales, juostas ir paslaugas.

Verslo misijos metu bendradarbiaujant su Miuncheno ir Aukštutinės Bavarijos pramonės ir prekybos rūmais Lietuvos įmonėms buvo suorganizuotas seminaras ir kontaktų mugė su Rūmų vadovais ir nariais, vyko eilė susitikimų pagal individualų grafiką. Projekto dalyviai apsilankė klientų parduotuvėse ir gamybos ofisuose.

Lietuvos gamintojai taip pat lankėsi tarptautinėje madingų aprangos medžiagų parodoje MUNICH FABRIC START (https://www.munichfabricstart.com). Kitoje greta vykstančioje parodoje KEY HOUSE -The innovative hub for new textile technologies / Inovatyvus naujų tekstilės technologijų centras – (https://www.munichfabricstart.com/keyhouse-en.html) projekto dalyviai susipažino su naujausiomis tekstilės medžiagų technologijų vystymo kryptimis, ateities tekstile, skaitmeninimo, ekologijos ir atliekų perdirbimo pritaikymu mados pramonėje. Dar vienoje parodoje BLUEZONE (https://www.munichfabricstart.com/bluezone-en.html) suspėję apsilankyti projekto dalyviai, susipažino su džinsų ir laisvalaikio mados medžiagomis, kurias pristatė gamintojai iš viso pasaulio.

arrow