LATIA ORGANIZAVO 10 – ies LIETUVOS SPORTINĖS APRANGOS IR TEKSTILĖS PASLAUGŲ ĮMONIŲ DALYVAVIMĄ ISPO MUNICH PARODOJE

 

2014 01 30

ISPO MUNICH ‘2014- tai pasaulinė sporto prekių ir sportinės mados paroda, vykusi sausio  26-29d. Miuncheno parodų centre, Vokietijoje. Nuolat didėjanti paroda šiais metais vėl surinko rekordinį dalyvių skaičių- 2565 firmas iš 51 pasaulio šalies (praeitais metais: 2481/52 ). Rekordiškai išaugo ir parodos plotas , kuris padidėjo 1500 kv.m ir pasiekė 104720 kv.m parodos apstatymą. Visos 17 parodų rūmų salių buvo užpildytos. Parodą aplankė daugiau kaip 80000 profesionalių lankytojų 110 pasaulio šalių. Užsienio šalių atstovai sudarė 66 proc., daugiausia iš Italijos, Austrijos, Šveicarijos, Prancūzijos ir JK. Stipriai didėja lankytojų skaičius iš JAV ir ypatingai Rusijos.

Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacijos iniciatyva 10 Lietuvos sportinės aprangos ir tekstilės paslaugų įmonių dalyvavo parodoje ISPO Munich pasinaudodamos teikiamu fonansavimu iš VšĮ „Versli Lietuva“ pagal ES regioninės plėtros fondo  Eksporto grupinių iniciatyvų IGEI priemonę. LATIA vardu buvo užsakytas 72 kv.m. plotas prestižinėje Sportstyle B3 salės vietoje, kurioje savo produkcija pristatė ir tokie pasaulyje žinomi prekiniai ženklai kaip CRAFTS, FILA, BARTS, X-Bionic, Intersocks ir kt.
Lietuvos dalyviams buvo suprojektuoti daliniai stendai vadovaujantis VšĮ „Versli Lietuva“ parengta ir patvirtinta „IGEI stendo koncepcija“. Gana iš toli aiškiai matomas nacionalinio stendo atpažįstamumo ženklas „Made in Lithuania“ bei papildoma reklama parodos salės plane pritraukė nemažą potencialių klientų ratą. Kai kurioms Lietuvos įmonėms , kurios dalyvavo su savo prekiniu ženklu, nelabai buvo tinkama ši „Made in Lithuania“ stendo koncepcija, kadangi užsienio klientai ieškodami gamybos paslaugų „Made in China“, „Made in Taiwan“ ar „Made in India“ tuo tikslu užsukdavo ir į „Made in Lithuania“  stendus.  Žiemos sporto prekių ir aprangos parodoje ISPO Munich labiau populiari yra nacionalinių dalyvių koncepcija kaip „Skandinavian Village“, „Spanish Village“, „Czech village “Portugies sport textile village FROM PORTUGAL“, kai atskiruose stenduose esančius dalyvius vienija ir jungia ne tik koncepcija bet bendri viešinimo renginiai.
Lietuvos sportinės aprangos gamintojams paroda ISPO MUNICH yra svarbiausias metų renginys. Lietuvos prekiniai ženklai kaip „Thermowave”, „Garlita“, „Sparta“, „Kirptė“, „Skinija“ ir „Laurema“ ne tik susitiko su esamais klientais bet ir sulaukė naujų užsienio prekybininkų susidomėjimo. Kiti Lietuvos dalyviai džiaugėsi naujais gamybos ir kitų paslaugų užsakymais.
Vidutiniškai kiekvienas Lietuvos dalyvis turėjo per 200 kontaktų iš 16 pasaulio šalių.

ISPO MUNICH ‘2014 parodoje eksponuojama: sportiniai rūbai, sportiniai batai, linksmojo sporto mada, komandinio sporto, lauko sportinė apranga , fitneso, trekingo, badmintono, skvošo, teniso, stalo teniso, snieglenčių sporto, slidinėjimo apranga ir inventorius, Nordic, įrenginiai,  prietaisai, licencijuoti produktai, žiemos sporto prekės, medžiagos ir pluoštas. Visa ekspozicija padalinta į aiškius segmentus: dviračiai, fitneass, laukas, raketė, bėgimas, slidinėjimas, lenta, sportinė apranga, fudbolas, komandinis sportas, Nordic, sveikatingumas ir medžiagų trendai.

ISPO MUNICH 2015 vyks vasario 5-8d.d. Miuncheno parodų centre.
Daugiau informacijos apie parodą

http://munich.ispo.com/en/index.html

arrow