„Eustilija“: turime siekti tobulumo ir kokybės

Lietuvos aprangos ir tekstilės asociacija (LATIA), mininti 30 metų įkūrimo jubiliejų, kalbina išskirtine istorine patirtimi išsiskiriančias nares ir domisi, kaip per kelis dešimtmečius pasikeitė Lietuvos tekstilės pramonė.

1995 metais Kaune įkurta E. Galkauskienės įmonė „Eustilija” – moteriškų drabužių gamintoja, plėtojanti šį verslą jau 20 metų. Įmonės įkūrėja ir vadovė Eugenija Galkauskienė pasakoja, kad įsikūrę iš šeimos narių noro siūti, perduoto iš kartos į kartą, ir pradėję nuo siuvimo paslaugas, dabar darbuotojai jau užsiima drabužių konstravimu nuo pat idėjos iki įgyvendinimo.

„Iš pradžių turėjome svajonę sukurti savo kolekciją. Per gyvavimo metus viskas išaugo nuo mažos siuvimo įmonės, teikiančios siuvimo paslaugas Europos šalių užsakovams, iki bendrovės, pristatančios savo kolekcijas su prekiniu ženklu „Introstyle“ ir turinčios 2 firmines parduotuves didžiuosiuose Lietuvos miestuose bei 20 klientų, prekiaujančių mūsų produkcija“, – teigia E. Galkauskienė.

Lietuvos tekstilės gamintojai užsienyje vertinami dėl pareigingumo ir produktų kokybės

Anot įmonės direktorės Eugenijos Galkauskienės, Lietuva – palanki geografiškai šalis. Tuo tarpu lietuviai moka dirbti su tekstile, kalba keliomis kalbomis, yra pareigingi ir kokybiškai atlieka savo darbą, todėl yra vertinami užsienyje.

„Mes išsiskiriame tuo, kad galime gaminti mažomis partijomis. Dėl kainos mums jau darosi sunku konkuruoti su kitomis valstybėmis, mokestinė sistema Lietuvoje nėra labai palanki, be to, trūksta darbuotojų. Norėtume sulaukti daugiau pagalbos iš valstybės, ypatingai įrengimų tobulinimui ar atnaujinimui“, – teigia E. Galkauskienė.

„Introstyle” nuo pat įsikūrimo užtikrintai augo kaip stiprus ir unikalus lietuviškas mados ženklas. Įmonės „Eustilija“ produkto paslaugos užsakovai – Norvegijos, Škotijos, Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Danijos ir Šveicarijos piliečiai. Savo produktus įmonė pardavinėja Jungtinėje Karalystėje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose, ateities planuose – sparčiau plėstis į Jungtinę Karalystę, ir JAV, Skandinavijos valstybių rinkas.

Nors bendrovės produkcija per veiklos laiką stipriai nepasikeitė, ji siekia ir toliau plėstis – vystyti eksportą, gaminti daugiau trikotažo gaminių, kurti tvaresnį prekės ženklą. Ypač daug dėmesio planuojama skirti lino gaminiams, nes pasaulis grįžta prie natūralumo, visiems aktualus ir  įdomus tvarumas, ekologiškumas, paprastumas. Visos „Eustilijos“ kolekcijos yra sukurtos ir pagamintos Lietuvoje. Kiekvienas drabužis turi savo istoriją, o jaukus komfortas ir elegancija yra šio prekinio ženklo esmė.

„Pandemijos metu mūsų pajamos ženkliai krito dėl uždarytų fizinių parduotuvių, o elektroniniu būdu parduoti prekes yra gana sunku. Neseniai įsigijome papildomų įrengimų – automatinio sukirpimo liniją, naują konstravimo programą. Tobuliname gamybos procesą, norime daugiau darbo automatizuoti. Taigi po truputį atsigauname ir tikimės, kad sugrįžti į buvusią padėtį nebeteks.

Šiuo sudėtingu laikotarpiu norėčiau visai tekstilės pramonei ir LATIA palinkėti tobulėjimo ir stiprybės“, – pabaigai taria „Eustilijos“ vadovė.

arrow