Gausi LATIA narių delegacija Paryžiaus bei Frankfurto parodose

Sausio mėnuo LATIA asociacijos nariams buvo nepaprastai darbingas, gausus naujų verslo kontaktų ir įspūdžių. Vienas mėnuo – dvi tarptautinės parodos: Paryžiuje Maison&Objet bei Frankfurte Heimtextil. Lietuvos aprangos ir tekstilės sektorių atstovaujanti delegacija buvo gausi abiejuose Europos miestuose.

Dalyviai dalinosi įspūdžiais ir patarimais, į ką svarbu atkreipti dėmesį planuojant dalyvavimą tarptautinėse parodose – abiejų kalbintų įmonių atstovai antrino, jog ypatingai svarbus faktorius vieta, kurioje įsikursite bendrovės stendą.

„Vienas iš esminių parodos pasirengimo etapų – tinkamas stendo vietos parinkimas. Visuomet operatyviai reaguojame į pozicijų pardavimo pradžią. Tokiu atveju turime daugiau laiko ir erdvės deryboms su organizatoriais. Ypatingai svarbu išanalizuoti aplink įsikursiančius kaimynus bei salę, kurioje planuojate būti.“, – įspūdžiais dalinosi užtrauktukų gamybos įmonės „VVKZIPPER“ užsienio prekybos ir logistikos vadovė Alina Makarovienė. „Mums, kaip užtrauktukų gamintojams vietos pasirinkimas dažnai tampa kebli mįslė, nes pagal savo veiklos profilį telpame tiek greta tekstilės gamintojų, tiek aksesuarų. Esame universalūs ir tinkantys visiems, tad kiekvienąkart lokacijos paieška yra svarbus ir lemiantis sėkmę parodoje žingsnis.“ – pasakojo A. Makarovienė.

Įmonės „Decoflux“ atstovė dalinosi įspūdžiais ir pastebėjimais, jog po pandemijos ženkliai pasikeitė lankytojų bei dalyvių srautai. „Esame tikrai patenkinti dalyvavimo parodose rezultatais. Tai svarbi mūsų įmonės veiklos dedamoji dalis. Parodos, tai puikus įrankis įsivertinti savo produkciją tarptautiniame kontekste. Pamatyti, kaip atrodome Europos ir viso pasaulio kontekste“ – dalinosi Ilona Aladaityte, įmonės „Decoflux“ vadovė.

„Pastebime, jog dalyvių skaičius šiuo metu yra tikrai mažesnis nei buvo prieš pandemiją. Tiesa, tokia situacija lemia tai, jog esame labiau matomi parodų metu. Žinoma, svarbus ir vienas esminių matomumo faktorių – vieta, kurioje yra įmonės stendas. Planuojame ir derinamės su parodų organizatoriais tačiau susiduriame su tuo, jog daugeliui atsakymų reikalingi finansiniai sprendimai.“ – dėstė Ilona Aladaitytė.

Parodų sezonas tik įpusėja!
arrow