Greitoji mada turi „išeiti iš mados“ – tą teigia Europos Komisija

#ReFashionNow

Puikiomis iniciatyvomis dalintis būtina!

Europos Komisija startavo su svarbų tikslą turinčia kampanija – „RESET THE TREND“.

Ar žinojote, kad vien ES šalyse per metus yra sugeneruojama net 5.8 milijonai tekstilės atlieku? Tai net 11.3 kilogramo vienam asmeniui! Problema aiški ir labai aštri. Greitoji mada turi „išeiti iš mados“ – tą teigia Europos Komisija kviesdama daryti perversmą kiekvieno iš mūsų vartojimo įpročiuose.

Kampanija, kurios šūkis yra #ReFashionNow, nori atkreipti dėmesį į opią problemą bei ugdyti žmonių sąmoningumą apie tai, kad tvarus tekstilės vartojimas teikia naudą aplinkai, socialiniams ar ekonominiams faktoriams.

„Pasaulis keičiasi. Gaminti, naudoti, o vėliau išmesti daiktus yra senamadiška. Mūsų pasaulyje tai nebėra ekonomiškai prasminga – tai, kenkia planetai ir mūsų sveikatai. Štai kodėl Europa turi naują tekstilės strategiją. Turime vieną tikslą – kad ilgalaikėje perspektyvoje čia, Europoje, rinką pasiektų tik patys tvariausi produktai. Norime, kad visi prisidėtų prie šio pokyčio ir iš naujo nustatytų tendenciją.“, – mintimis apie vykdoma kampaniją dalinosi už aplinką, vandenynus ir žuvininkystę atsakingas Europos Komisijos narys Virginijus Sinkevičius

Kiekvienas turime pridėti nuo savęs. LATIA čia, toli gražu nesnaudžia! Jau kuris laikas esame aktyviai įsitraukę į ECOMODA projektą, kuriame su partneriais iš Lenkijos, Graikijos, Italijos, Bulgarijos ir kitų šalių vykdome įvairias veiklas sietinas su tvarumo ideologija. Tai projektas skirtas ugdyti kompetencijas ir įgūdžius apie tvarumą ir etinius aspektus drabužių ir tekstilės sektoriaus įmonėms.

Kviečiame detaliau susipažinti su #ReFashionNow kampanijai skirta medžiaga  – https://environment.ec.europa.eu/topics/circular-economy/reset-trend_en

Būkime tvarūs ir sumanūs!

arrow