#KalbaTekstilė | Eugenija Galkauskienė apie naujas eksporto rinkas

Apie tai, kaip pradėti eksportuoti į naujas, paklausias ir mokias rinkas.

Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacijos nariai UAB „Eustilija“, kuriems priklauso prekių ženklas „Introstyle“, didžiąją dalį savo produkcijos eksportuoja į užsienio rinkas. Lietuvoje parduodama tik apie 30 proc. įmonės gaminių, o likę 70 keliauja svetur. Nors toks eksporto/importo balansas dažna tendencija tarp Lietuvos gamintojų, žengti pirmuosius žingsnius už gimtosios šalies ribų nėra paprasta.

Patirtimi ir patarimais su LATIA bendruomene mielai pasidalino „Introstyle“ vadovė Eugenija Galkauskienė, kuri jau pačioje pokalbio pradžioje įvardino, jog kertinis sėkmės elementas – atvirumas naujovėms. „Nuolat dalyvaujame parodose, renginiuose, asociacijos susitikimuose ar projektuose. Stengiamės būti atviri naujoms galimybės, pažintims. Esu tikra, kad tik tai gali padėti „užsukti“ ratą į eksporto rinkas. Tai mūsų įmonės filosofijos dalis.“, – sakė ji.

Svarbi „Introstyle“ eksporto kryptis yra į Skandinavijos šalis. Čia bendrovė turi bent keturis didelius klientus, kuriems nuolatos tiekiama produkcija. „Tikslingai siekėme patekti į Skandinavijos rinką. Ji moki, vertinanti kokybę bei atitinka mūsų įmonės filosofija ir viziją. Tačiau žengti pirmąjį žingsni nebuvo paprasta. Tiesa ta, kad šioje rinkoje vien gražiai atrodyti parodose neužtenka. Skandinavai  ypatingai vertina rekomendacijas. Mums padėjo kantrybė ir nuosaikus darbas. Gavus pirmąjį klientą užsirekomendavome. Na, o dabar atsakingas ir kruopštus bei lūkesčius išpildantis darbas, vienas po kito generuoja norvegų taip vertinamas rekomendacijas.“, – patirtimi dalinosi E. Galkauskienė.

Bendrovės vadovė pasidalino, jog artimiausiu metu laukia intensyvus parodų sezonas. „Jau dabar esame suplanavę dalyvauti bent 6 užsienio parodose. Prancūzija, Vokietija, planuose turime galbūt net Japoniją! Tiesa, pastaroji kryptis dar kol kas nėra patvirtinta, tačiau norime investuoti į tai, jog plėstume eksportą ir šiame regione. Matome daug vertės iš dalyvavimo tokio tipo renginiuose“, – sakė „Introstyle“ vadovė.

O, LATIA organizuojamų vizitų į užsienio parodas sezonas tikrai prasideda! Dalinsimės Jūsų įspūdžiais jau visai netrukus.

 

 

 

 

 

arrow