#KalbaTekstilė | „Jokado projektai“ vykdančioji direktorė Dovilė Norkūnė

#KalbaTekstilė

„Jokado projektai“ tai įmonė, kuri daugiau nei penkiolika metų specializuojasi tiekdami Lietuvos ir Baltijos šalių rinkoms profesionalią restoranų, viešbučių bei administracijos darbuotojų apranga bei avalynę. Per šį laikotarpį bendrovė tapo lyderiaujančia HORECA sektoriaus aprangos ir atributikos tiekėja Lietuvoje.

Įmonės vadovė noriai pasidalino #KalbaTesktilė rubrikai tuo, kokie esminiai principai bendrovę atvedė į dabartinę poziciją.

„Pardavimams ypač svarbūs gyvi susitikimai. Nors per pandemiją žmonės buvo kiek atpratę, tačiau dabar ir vėl matome, kad „senosios“ mokyklos metodai veikia. Reguliariai aplankome klientus jiems patogiose lokacijose, rodome asmeninį dėmesį. Pardavimų komanda ilgamečio įdirbio dėką užaugino artimą santykį su klientų įmonių atstovais. Ypač svarbu ir tai, jog gyvas ir artimas bendravimas mums padeda identifikuoti klientų lūkesčius bei taip pat gauti labai vertingą atgalinį ryšį. Po suteiktos paslaugos visuomet svarbu užduoti paprastą klausimą – ką kitąkart galime padaryti geriau?

Specializuojamės HoReCA sektoriuje – dauguma mūsų klientų Lietuvoje, tad juos aplankyti ir bendrauti gyvai yra paprasčiau nei vien eksportuojančioms įmonėms.“, – savo įžvalgomis dalinosi „Jokado projektai“ įmonės vykdančioji direktorė Dovilė Norkūnė.

Pašnekovė atkreipė dėmesį, jog šiais laikais vien senaisiais pardavimo metodais jos vadovaujama įmonė nesikliauja ir to tikrai nerekomenduoja daryti kitiems.

„Jei norime patenkinti šiuolaikinio kliento poreikius – turime būti universalūs bei dinamiški. Aktyviai investuojame į skaitmeninius įrankius tam, jog mus klientai komfortiškai pasiektų visais kanalais. Dalis tokių elementų yra paprasta higiena, kuri tiesiog privalo būti atlikta. Turėdami seną, nepatogią naudoti internetinę svetainę būsime nekonkurencingi, o klientai paprasčiausiai ieškos modernesnių tiekėjų.

Aktyviai dirbame su internetinės paieškos rezultatais (SEO) tam, kad paieškos įrenginių algoritmai mus pateiktų kuo aukščiau „Google“ paieškos lange. Pastebime, jog tai išties veiksmingas būdas pritraukti naujus klientus. Esame įdiegė ir klientų vadybos programą (CRM), kuri padeda užtikrinti, jog tiekiamos paslaugos būtų vienodo kokybės standarto. Tokiu būdų sukalibruojame aptarnaujančio personalo efektyvumą.

Svarbu paminėti, jog visi žingsniai kliento patirtyje yra svarbūs, tad į nieką netūrėtų būti žiūrima pro pirštus. Nuo pirmojo įspūdžio atvertus internetinę svetainę iki emocijos, su kuria išlydime klientą iš fizinės parduotuvės.“ – patirtimi dalinosi Dovilė Norkūnė.

arrow