KONFERENCIJA „NOVATORIŠKI PARDAVIMŲ SKATINIMO KANALAI IR SPRENDIMAI”

KONFERENCIJA „NOVATORIŠKI PARDAVIMŲ SKATINIMO KANALAI  IR SPRENDIMAI“ (ANGLŲ K.) 5.3 salė

Programa

12.30-13.30

Interaktyvi sesija „Mados inovacijos ir kryptys Europoje: raktas į naujus vartotojų lūkesčius , rinkas ir pardavimo kanalus. WORTH projektas, kaip sėkmingas pavyzdys skatinant mados dizainerių ir gamintojų bendradarbiavimą.

Interaktyvi sesija: Danièle Clutier-Léauté, Prancūzijos mados institutas ir Louise Mullane, Mados įmonių centras prie Londono mados koledžo (pranešimas vyks anglų k.)

13.30 -14.10

Pranešimas „Naujausi mažmeninės prekybos skatinimo būdai“.

Pernille Bruun, MODUS A/S (Danija) kūrybos ir generalinė direktorė (pranešimas vyks anglų k.)

14.10-15.00

Pranešimas “Mados tendencijos artėjantiems sezonams ir tendencijų adaptacija prekiniams ženklams”

Pranešėja: Olga Kalašnikova – kostiumo istorijos ir mados industrijos sričių ekspertė, stilistė, menotyros kandidatė, Sankt Peterburgo dailės ir pramonės akademijos kostiumo dizaino katedros docentė, ,,Mod’Art International Russia” vadovė (pranešimas vyks rusų k.)

Norėdami sudalyvauti konferencijoje prašome registruotis čia

PLAČIAU APIE:

Projektas „Worth”:

Inovacijos bendradarbiaujant

 Su temų pavadinimais „Inovacija“ ir „Bendradarbiavimas“, Mados Įmonių Centras (CFE), įsikūręs Londono Mados Kolegijoje kartu su institutu “Institut Francais de la Mode” (IFM) Paryžiuje dirbo partnerystėje siekiant paskelbti Europos Komisijos finansuojamą pilotinį projektą: “The Worth” (lietuvių k.: “Vertė”)

Dirbant su daugiau nei 80 įmonių iš 13 šalių visoje Europoje, projektas suformavo daug naujų partnerysčių  tarp kai kurių labiausiai žinomų ir gerbiamų dizainerių kartu su patyrusiais ir sumaniais gamintojais. Partnerystės buvo finansuojamos su tikslu sukurti visiškai inovatyvius produktus esant galimybei išsiaiškinti, ką dizaineriai galėtų sukurti neturint finansavimo, geografinio atstumo ir specialistų žinių stabdančių juos apribojimų.

Rezultatas yra 35 mados ir gyvenimo būdo produktai, kurie plečia produktų kategorijų sienas ir išbando galimybių ribas ties tuo, kas gali būti pasiekta, kai ekspertai iš skirtingų disciplinų susiburia kartu kurti.

Daniele Clutier, mokslinių tyrimų direktorė iš IFM ir Louise Mullane, Projekto Vadovė iš LCF, vadovavo ir koordinavo projektą  dviejų organizacijų vardu. Jos prisistatys Baltic Fashion & Textile parodos metu Vilniuje ir pasidalins patirtimi apie tai, kas gali būti pasiekta kartu su šių dienų iššūkiais, kai tarpvalstybinės ir skirtingų disciplinų partnerystės atveria kelią savo vaizduotei.

http://www.worth-project.eu/

Projekto atstovės – pranešėjos:

Louise Mullane:

Louise pradėjo savo karjerą dirbdama su madų kolekcijomis muziejuose. Įgavusi Magistro laipsnį muziejų studijose, ji dirbo su prestižinėmis suknelių kolekcijomis Viktorijos ir Alberto Muziejuose Londone. Štai kur ji išmoko jausti dėkingumą  drabužių modeliavimo menui, taip pat įgavo išsamių žinių, kodėl mados suknelės pasikeitė bėgant laikui.

Dėka šios patirties, Louise prisijungė prie Woolmark kompanijos, nevyriausybinė organizacija, kuri propaguoja Merino vilnos naudojimą. Kaip Europos Marketingo projektų vadovė Louise vedė bendradarbiavimą prabangos madų dizaineriams, įskaitant Vivienne Westwood ir Roland Mouret. 2012 metais, Louise buvo svarbus asmuo išleidžiant prestižinį tarptautinį Woolmark Prizą Europos regione – naršant po žemyną tam, kad rasti geriausią talentą madų dizaino srityje ir įteikti apdovanojimą. Be to, ji sukūrė stiprius ryšius su pramone, glaudžiai bendradarbiaudama su gamintojais siekiant užtikrinti aukščiausios kokybės produktų patekimą į tiekimo grandinę bei vartotojų rankas prabangos drabužių formoje.

Louise tęsė savo karjerą prisijungdama prie Mados Įmonių Centro (CFE) Londono Mados koledže kaip Įmonių Projektų Vadovė, kuruojanti platų spektrą tarptautinių mados verslo paramos projektų. Neatskiriama dalis jos vaidmens buvo projekto VERTĖ valdymas kartu su IFM – naudojant jos įgūdžius ir patirtį bendradarbiaujant su dizaineriais ir kūrėjais siekiant palengvinti jų partnerystes.

 

Daniele Clutier:

Įgavus magistro laipsnį verslo administravimo srityje iš  INSEAD,  Danièle Clutier pradėjo savo karjerą rinkos analizės srityje  Rothmans International kompanijoje, tada tapo marketingo vadove keliose įmonės Chargeurs Textiles divizijose, nuo greitai judančių vartojimo prekių Spontex iki techninės tekstilės įmonių grupės vadovaujamos  Lainière de Picardie.

Toliau ji sukūrė IFM Rinkos Tyrimų ir Konsultacijų Departamentą, kuriam ir vadovavo. Jos kompetencijos apima vartotojų elgseną, strateginį marketingą ir konkurencingumo strategijas. Šiuo metu ji yra dėstytoja atsakinga už mados marketingą IFM departamente ir dėstytojauja įvairiuose kituose aukštojo švietimo centruose, skleisdama žinutę tiek studentams, tiek profesionalams, kad dizainas, marketingas ir gamybos mokslai ir pajėgumai turi dirbti išvien, siekiant užtikrinti turtingą  ES kūrybinių industrijų ateitį.

Ji taip pat yra R3ilab (Réseau d’Innovation Immatérielle pour l’Industrie) Generalinė Sekretorė bei yra koordinavusi dvi specifines programas : Manu Maestria (su amatininkais ir smulkiais gamintojais dirbančiais kūrybinių industrijų srityje) bei VATex (su baldų gamintojais ir techninės tekstilės gamyklomis).

Ji pastoviai rengia strateginius projektus verslams ir viešosioms institucijoms. Ypač,  Danièle įvykdė daugybę užduočių Europos Komisijos vardu skirtingose srityse, bet visad susijusiose su galutiniu tikslu – gerinti Europos pramonės konkurencingumą ir padėti ES gamintojams tapti neišvengiamai vertingu turtu prekiniams ženklams ir prekybininkams. Per daugelį metų užduotys pasiekė skirtingus tikslus: nustatyti ir skleisti gerąją patirtį socialiniame dialoge su įmonėmis; geriausias praktikas švietime (mados dizaine; techninėje tekstilėje; drabužių gamyboje); įsteigti tekstilės įdarbinimo observatorijų tinklą Europoje; nustatyti ir užkirsti kelią padirbinėjimo praktikoms…

 Prancūzijos Pramonės Ministerijos ir kitų  valstybinių įstaigų vardu, jos misijos buvo gan įvairios :kaip pagerinti santykius tarp prekinių ženklų ir vietinių CMT gamintojų ; kaip skatinti tekstilės medžiagų vartojimą išlaikant ekologinę pusiausvyrą; kaip suprasti ir kurti lino rinkas visame pasaulyje.

 Svečias iš Danijos – pranešėja:

Pernille Bruun:

Šiuo metu mažmeninės prekybos pramonė keičiasi drastiškai, pagrinde dėl technologijų vystymosi. Vartotojų elgsena pakeitė savo charakterį, paklausa didėja ir konkurencija yra vis nuožmesnė dėl apsipirkimo internetu. Ar tai byloja apie fizinės parduotuvės pabaigą? Ko reikia, kad prekinis ženklas išgyventų šią revoliuciją? Kaip apyvartos parduotuvėse gali būti padidintos? Kas yra “cross” ir “omni” kanalas?

Jeigu užsiimate dizainu, prekių vizualiniu išdėstymu, prekinių ženklų formavimu, pardavimais ir ypatingai mažmeninės prekybos dizainu, šis seminaras būtent Jums. MODUS – Danijos mažmeninės prekybos dizaino įmonė telkia savo dėmesį į ateities paklausą mažmeninės prekybos apipavidalinimui ir dizainui. MODUS skiriasi nuo panašių įmonių tuom, jog koncentruoja savo dėmesį į vartotojo elgseną ateityje ir kaip strategiškas kūrybiškumas gali sukurti koncepcijos plėtojimą ir pardavimus iš fizinės erdvės.

Šis seminaras parodys pavyzdį, kaip iššūkiai paminėti viršuje, gali būti išspręsti su jau sėkmingais prekiniais ženklais bei taip pat atkreips dėmesį į ateities reikalavimus mažmeninės prekybos pramonei.

Asmeninis profilis: Pernille Bruun, MODUS A/S kūrybos ir generalinė direktorė.

Prieš tampant MODUS A/S generaline direktore, Pernille įgavo tarptautinės patirties su tarptautiniais mados prekiniais ženklais ir mažmeninės prekybos dizaino įmonėmis, dirbdama mažmeninės prekybos dizainere ir koncepcijos saugotoja. Pernille yra įgijus pramonės dizainerės išsilavinimą su specializacija į mažmeninės prekybos dizainą ir prekinio ženklo formavimą.

MODUS A/S įmonėje Pernille koncentruojasi ties dizaino ir verslo sritimi, dirba ties koncepcijos vystymu ir mažmeninės prekybos dizainu. Norėdami sužinoti daugiau apsilankykite: www.modus.dk/en

 Svečias iš Rusijos – pranešėja:

Olga Kalašnikova

Olga Kalašnikova – kostiumo istorijos ir mados industrijos sričių ekspertė, stilistė, menotyros kandidatė, Sankt Peterburgo dailės ir pramonės akademijos kostiumo dizaino katedros docentė, ,,Mod’Art International Russia” vadovė (pranešimas vyks rusų k.)

arrow