LATIA bei aprangos ir tekstilės pramonės aktualijų vasario mėn. žiniasklaidoje apžvalga

 

2021 m. vasarį didelio susidomėjimo žiniasklaidoje sulaukė LATIA pranešimas spaudai apie elektroninės prekybos augimą ir aprangos bei tekstilės pramonę užklupusius sunkumus.
 
LATIA pranešime spaudai apie elektroninės prekybos augimą ir parduotuvių uždarymą

LATIA išplatintame pranešime spaudai, kuris publikuotas pagrindinių šalies naujienų portalų verslo rubrikose „Verslo žinios“, Delfi.lt, 15min.lt, verslosavaite.lt ir kt., teigiama, kad dėl pandemijos sukeltų verslo ribojimų iš esmės pasikeitė Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacijos (LATIA) narių prekyba. Susitraukė eksportas, o uždarius parduotuves, teko atsisakyti pajamų iš mažmeninės prekybos, kurias dalinai kompensavo išaugusi elektroninė prekyba.

Pastebima, kad šiuo metu didžioji prekybos dalis persikėlė į elektroninę erdvę, žmonės aktyviai perka internetu. Vis dėlto, LATIA ekspertų teigimu, aprangos sektoriaus pardavimus lemia ne vien tik techniniai ar kiti konkretūs gaminio parametrai, bet ir emocinis faktorius. Todėl parduotuvių uždarymas ženkliai veikia drabužių pardavimus. Tikimasi, kad elektroninė prekyba augs, tačiau kol kas ji negali prilygti tiems nuostoliams, kuriuos patyrė įmonės uždarius parduotuves.

Plačiau skaitykite: https://www.delfi.lt/verslas/verslas/latia-elektronine-prekyba-auga-taciau-neatperka-nuostoliu-verslui-uzdarius-parduotuves.d?id=86377253

TV3 reportaže – LATIA prezidentas K. Daukšys apie  drabužių rinkos ypatumus Lietuvoje ir didžiosiose šalyse

Nacionalinės televizijos TV3 reportaže bei portale tv3.lt  straipsnyje svarstoma, kad Lietuvoje drabužių kainos yra didesnės todėl, kad esame maži, o toje mažoje rinkoje pardavėjai ir gamintojai nori uždirbti. Anot LATIA vadovo Kęstučio Daukšio, tose didelėse valstybėse pirmiausia yra pasirinkimas didesnis. Antras dalykas, galima rasti pigesnių rūbų, nes užperkama didesniais kiekiais ir tai duoda galimybę pigiau pardavinėti.

Žiūrėkite reportažą bei plačiau skaitykite: https://www.tv3.lt/naujiena/video/martynas-jau-10-metu-keliauja-i-norvegija-apsipirkti-drabuziu-ten-pigiau-nei-lietuvoje-n1082391

Delfi.lt apie išsekusį verslą, norintį dirbti

Delfi.lt rašoma, kad laukimas išvargino ir verslą – dalis prastovose buvusių darbuotojų atsiduria Užimtumo tarnyboje. Verslininkai į Vyriausybės pažadą leisti atnaujinti dalį veiklų žvelgia lyg į gelbėjimosi ratą – kalba, kad geriau dirbti smarkiai apribotiems, nei visai nedirbti. Pirmieji atlaisvinimai staigmenų atneš pirkėjams: norintys pasigražinti turės mokėti daugiau, mat klientus tenka rašyti į eilę. O prekybininkai dėl susikaupusių sezoninių prekių veiklą atnaujins skelbdami išpardavimus.

Plačiau skaitykite: https://www.delfi.lt/verslas/verslas/issekes-verslas-nori-dirbti-atsidarius-laukia-ir-ispardavimai-ir-didesnes-kainos.d?id=86388223   

„Verslo žinios“ – apie prekybininkų, įskaitant LATIA nares, rengimąsi prekybos taškų atidarymui

„Verslo žinios“ rašo apie Vyriausybės sušvelnintas karantino sąlygas, įmonių ruošimąsi atidaryti dalį parduotuvių. Teigiama, kad LATIA narė SBA grupės bendrovė „Utenos trikotažas“ planuoja atnaujinti šešių iš 18 parduotuvių veiklą. Pasak „Utenos“ prekių ženklo vadovės Renatos Varaneckienės, tam ruoštasi mėnesį. „Utenos trikotažas“ teigia, kad darbuotojai registruojami prevenciniam testavimui.

Plačiau skaitykite: https://www.vz.lt/prekyba/2021/02/11/prekybininkai-rengiasi-atidarymui-kai-kurie-dar-aiskinasi-salygas-

„Verslo žinios“ apie tai, ko tikėtis 2021-aisiais

„Verslo žinios“ rašo, kad pirmasis metų mėnuo patvirtino tai, ką buvo galima nujausti baigiantis 2020-iesiems: visos prognozės, kuriomis tradiciškai pradėdavome naujus metus, neteko prasmės. Įžvalgos apie tendencijas, kryptis, galimybes ir grėsmes remiantis ankstesniais duomenimis įmanomos tik gerokai trumpesniais terminais. Teigiama, kad tekstilei gali sektis sunkiau.

Plačiau skaitykite: https://www.vz.lt/verslo-valdymas/personalo-valdymas/2021/02/01/2021-ieji-ko-tiketis-o-ka-vertetu-pamirsti-darbo-rinkoj

arrow