LINEN TALES: tiek mes, tiek klientai prisitaikė prie naujų prekybos sąlygų

UAB „Baltic Flax“, valdanti prekės ženklą „Linen Tales“ ir gaminanti namų tekstilės gaminius, šiandien eksportuoja savo produkciją į 40 pasaulio šalių. Įmonės istorija prasidėjo nuo parduotuvės, atidarytos nuosavo buto svetainėje Senamiestyje. Įmonės vadovas Borisas Symulevič pasakoja, kad pandemijos metu sumažėjo mažmenininkų užsakomų prekių kiekis, tačiau padaugėjo internetinių užsakymų. Tai suteikia galimybę sumažinti pardavimų praradimo riziką.

„Įprastai užsakymus renkame žiemą, gaminame pavasarį. Praėję metai buvo kitokie. Be to, prieš pandemiją dažnai lankėmės parodose. Sausį ir vasarį, kaip tik prieš karantiną, keliose sudalyvavome, bet vėliau užsakymai iš jų, dėl situacijos pasaulyje, buvo neįgyvendinti. Dėl COVID-19 daugelis parodų buvo atšaukta, todėl sutaupėme joms skirtus pinigus, bet nesame tikri dėl tolesnių užsakymų, tad tie sutaupymai yra tik laikinas pranašumas. Klientai buvo įpratę užsakymus teikti parodų metu, sezoniškumas garantuodavo aiškias pajamas. Tuo tarpu, dabar neaišku, kaip pasikeis rinka ir kada galėsime grįžti į įprastas vėžes“, – pasakoja B. Symulevič.

Anot bendrovės vadovo, pusė „Linen Tales“ klientų – privatūs prekių ženklai, pusė – mažmenininkai, didmenininkai ir internetiniai klientai. „Prekių užsakymų pasikeitimai pirmosios COVID-19 bangos metu praėjusių metų kovą išties kėlė nerimą. Klientai masiškai atšaukinėjo užsakymus. Po kiek laiko situacija stabilizavosi, pasikeitė klientų pirkimo įpročiai – išaugo internetinių užsakymų kiekis. Antrosios COVID-19 bangos metu prie situacijos prisitaikėme mes, prisitaikė ir klientai, užsakymai grįžo į įprastinį lygį, kas neturėjo internetinių parduotuvių, jas sukūrė“, – teigia jis.

Pandemijos metu, anot įmonės atstovo, tapo populiaresni „Linen Tales“ namų drabužiai, chalatai, pižamos. „Ši kategorija dabar daug populiaresnė nei įprastai“, – sako B. Symulevič.

Pirmojo karantino metu UAB „Baltic Flax“ pasinaudojo valstybės pagalbos priemonėmis, kad apmokėtų darbuotojų prastovas. Atsigavus prekybai ir stabilizavusis užsakymams, bendrovei leisti darbuotojų į prastovas nebereikėjo.

arrow