„Magic linen“: prasidėjus karantinui, pardavimai kilo 30 proc.

Prekės ženklo „Magic Linen“ įkūrėja Vita Murauskienė pasakoja, kad pandemijos pradžia, kaip ir daugeliui, buvo nelengva. Nepaisant to, kad ruoštasi blogiausiam scenarijui, situacija pasisuko priešinga linkme – gaminių pardavimai per keletą savaičių išaugo 30 proc.

Anot kūrėjų, pandemijos pradžia buvo vienas didžiausių iššūkių įmonei nuo jos gyvavimo pradžios, tačia problemas pavyko išspręsti ir prisitaikyti prie naujos realybės gana greitai.

„Namuose užsidarę žmonės pradėjo daugiau dėmesio kreipti į savo aplinką. Pandemijos metu išaugę pardavimai parodė, kad buvimas izoliacijoje yra tiesiogiai susijęs su noru atsinaujinti savo patalynę, tekstilės gaminius, užuolaidas ar įsigyti naujų dekoro elementų.

Tai, žinoma, mums gera žinia, tačiau susidūrėme su daugybe kitokių iššūkių. Reikėjo didinti gamybos pajėgumus ir žaliavų kiekį, tiekimas strigo, teko nuotoliniu būdu ieškoti naujų darbuotojų, spręsti užsakymų transportavimo problemas, kai visos kurjerių tarnybos strigo dėl išaugusio siuntų kiekio, o ir darbas iš namų buvo iššūkis visai komandai“, – pasakoja V. Murauskienė.

Nuo pat pandemijos pradžios „Magic Linen“ maksimaliai naudojo įvairias asmens apsaugos priemones, ozonuodavo patalpas, matavo darbuotojų temperatūrą, didžioji dalis darbuotojų dirbo iš namų, kitiems buvo suorganizuotas transportas iš ir į darbo vietą. Nepaisant to, susirgimo išvengti nepavyko, teko izoliuoti turėjusius kontaktą ir ieškoti būdų, kaip atlikti neatidėliotinus darbus.

Pagrindinė rinka – JAV

Tiek prieš pandemiją, tiek šiuo metu pagrindinė „MagicLinen“ rinka yra Jungtinės Amerikos Valstijos. Anot įkūrėjos, tai viena didžiausių ir patraukliausių rinkų, kurioje konkurencija itin didelė.

„Siekiant užkariauti tokią rinką, būtina turėti ambicijų, energijos, kapitalo ir žinių. Mums pavyko suburti stiprią komandą. Patekti į JAV rinką buvo sunku, tačiau mums pavyko.

Esame gamintojai ir savo sukurtas prekes parduodame tiesiogiai elektroninės prekybos kanalais. Tarp mūsų pirkėjų buvo ne vienas žymus asmuo, tačiau daugiausiai dėmesio susilaukėme, kai su mūsų kurta ir gaminta suknele praėjusiais metais viešumoje pasirodė Meghan Markle. Pajutome, kas yra ,Meghan efektas ir supratome, kas yra pasaulinio lygio influenceris“, – pasakoja V. Murauskienė.

Lietuvoje parduodamų „Magic Linen“ prekių kiekis yra nedidelis, produktus šiuo metu galima rasti Stiklių gatvėje esančioje „Carol Home“ parduotuvėje.

arrow