MB „Dizaino vėjas“, valdantis prekės ženklą „siLversands“: pradėjome dirbti efektyviau

MB „Dizaino vėjas“, valdančios prekės ženklą „siLversands“, vadovė Gintarė Jurašytė-Šukienė teigia, kad pandemijos metu teko sulėtinti gamybos procesus ir judėti ramesne vaga. Šiuo laikotarpiu bendrovė stebėjo ir analizavo rinką, tobulino procesus.

Pandemija išmokė dirbti efektyviau

Anot įmonės vadovės, didžioji dalis partnerių taip pat sulėtino procesus, nesiėmė naujų veiklų, todėl pardavimai sumažėjo apie 30 proc.

„Pastarieji metai psichologiškai buvo gerokai sunkesni, nes buvo daug nežinios dėl ateities. Rinka pasikeitė, parodos nevyko, eksportas ženkliai krito, ypatingai tuo metu, kai daugelyje šalių visos drabužių parduotuvės buvo uždarytos.

Šiuo metu gyvename aktyviau, tačiau vis dar labiau laukimo režimu – laukiame, kol rinka stabilizuosis ir galėsime pradėti įgyvendinti turimas idėjas. Jei nebus naujų bangų, tikimės, kad viskas greitai stabilizuosis ir sugrįš į savo vėžes. Jau dabar susilaukiame užklausų su užsakymais, kuriuos norima įgyvendinti kiek įmanoma greičiau. Deja po karantino ne visos siuvyklos yra pajėgios viską atlikti čia ir dabar“, – pasakoja G. Jurašytė-Šukienė.

Anot jos, pandemija padėjo pakoreguoti kai kuriuos įmonės procesus, dirbti su mažesne komanda, bet efektyviau, taupiau. Be to, didesnis dėmesys buvo skiriamas internetiniams pardavimams.

MB „Dizaino vėjas“ valstybės parama karantino metu pasinaudoti negalėjo, nes neatitiko įmonėms keliamų reikalavimų. Be kita ko, galima pasidžiaugti, kad darbuotojų susirgimų pavyko išvengti.

Išaugo tvarios mados poreikis

MB „Dizaino vėjas“ vadovė teigia, kad po pandemijos labai sustiprėjo ekologiškų produktų, tvarios mados poreikis, sveikos gyvensenos judėjimo suaktyvėjimas.

„Atsiradus galimybei dirbti iš namų, pasikeitė drabužio stilistika. Pastebime drabužių dviračiams poreikį. Sporto drabužiai skinasi kelią į viršūnę. Mados analitikai prognozuoja, kad tokia mada tęsis tris metus, po kurių vėl prireiks puošnesnių drabužių. Taip pat pradėti labiau vertinti lininiai gaminai. Mes kaip lietuviai galime didžiuotis lino tekstile“, – teigia G. Jurašytė-Šukienė.

Jos teigimu, galimybių atsirado daugiau, nes pasitraukė kai kurie rinkos žaidėjai. Kad ir kaip siekiant išnaudoti susiklosčiusią situaciją būtini  būtini papildomi finansai ir noras rizikuoti.

arrow