Regioninėms įmonėms reikalinga sinergija

 

Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacija (LATIA) ir VšĮ Panevėžio plėtros agentūra, gruodžio 17 d. suorganizavo virtualią diskusiją – „Kaip aprangos ir tekstilės įmonėms išlikti konkurencingoms, prisitaikant prie naujų technologijų, sprendžiant veiklos diversifikacijos klausimus?“. Renginys organizuotas įgyvendinant Panevėžio miesto savivaldybės finansuojamą verslo plėtros sąlygų gerinimo projektą „Aplinkos verslui gerinimas Panevėžyje“. Jo tikslas – pabendrauti regioninėms įmonėms, pasikeisti patirtimi ir įžvalgomis.

SME Finance vyriausias ekonomistas Aleksandras Izgorodinas apžvelgė Lietuvos ir pasaulio ekonomikos tendencijas. Nors Aprangos ir tekstilės pramonė tiesiogiai priklauso nuo pasikeitimo rinkose, tačiau tendencijos nėra negatyvios. Ekspertas pasidžiaugė, kad Lietuva, kitų šalių kontekste, atrodo labai gerai.

Diskusijoje apie įmonių konkurencingumą dalyvavę Virginijus Vizbaras, UAB „A Grupė“ savininkas, Eugenija Galkauskienė, E. Galkauskienės įmonės „Eustilija“ savininkė ir prekinis ženklas „Introstyle“ ir Mindaugas Gyvis, UAB „Tebesa“ savininkas, prekinis ženklas „Atella“, pasidalino savo įmonių gerąja praktika. Pašnekovai akcentavo, kad regioninėms įmonės itin svarbu orientuotis į technologijų, įrenginių atnaujinimą, personalo universalumą ir gebėjimą lanksčiai prisitaikyti prie vartotojų poreikių. Svarbu nebijoti žvelgti plačiau, išnaudoti e-komercijos tekiamus privalumus, pritraukti jaunimą, kuris visai kitaip mato, supranta ir įsisavina naujoves. Kiekviena krizė suteikia naujų galimybių, kurias reikia atrasti ir jomis pasinaudoti. O svarbiausia, kad mūsų mažoje šalyje reikalinga ne konkurencija tarp įmonių, o sinergija ir bendradarbiavimas.

Parengė
Evelina Basevičiūtė

arrow