UAB „Ausnė“, vystanti prekės ženklą AURAPLUS: atidarius parduotuves, pardavimai ženkliai išaugo

1998 m. įkurta UAB „Ausnė“, 11 metų gaminusi tekstilės gaminius, šiuo metu vysto prekės ženklą „Auraplus“ ir gamina čiužinius, antčiužinius, pagalves, lovas ir kušetes Lietuvos, Švedijos ir Norvegijos rinkoms. Platų gaminių asortimentą „Auraplus“ parduoda 60 partnerių parduotuvėse visoje Lietuvoje, todėl jų uždarymas karantino metu ženkliai sumažino prekių pardavimus.

UAB „Ausnė“ vadovas Arūnas Svidrius teigia, kad 80 proc. bendrovės produkcijos parduodama Lietuvoje, dalis iškeliauja į Norvegiją. Anot jo, prekyba internetu nėra tokia intensyvi, todėl įmonei išgyventi šį sudėtingą karantino laikotarpį padėjo valstybės parama.

„Uždarius parduotuves, per mėnesį dirbome tik dvi savaites. Tai neabejotinai sumažino mūsų pardavimus ir pajamas. Šiek tiek gelbėjo išankstiniai užsakymai pavasariui. Dalis darbuotojų liko prastovose su mažamečiais vaikais, gavome valstybės paramą darbo vietų išsaugojimui. Džiaugiamės, kad tokiu būdu pavyko išsaugoti turimus darbuotojus“, – teigia A. Svidrius.

Vyriausybei priėmus sprendimą atverti visas parduotuves, UAB „Ausnė“ vadovo teigimu, iš karto pasijuto pardavimų augimas.

„Išsirinkti čiužinį ar lovą internetu yra išties sudėtinga, todėl parduotuvių atidarymo išties labai laukėme. Didesnis pardavimų skaičius, manau, susijęs ir su aktyviai augančiu statybų sektoriumi ir naujų būstų skaičiumi. Be to, žmonės per karantiną daugiau laiko praleido namuose, todėl įvertino poreikį keisti turimą čiužinį ar lovą. Pastebėjome ir tai, kad dabar žmonės čiužinius renkasi daug greičiau – vietoje 1-1,5 val. tam skiriama vos 20-40 minučių. Viliuosi, kad susigyvensime su pandemija ir išmoksime prisitaikyti“, – teigia A. Svidrius.

arrow