2021 m. LATIA komunikacija: sėkmingas narių veiklos ir rinkos aktualijų viešinimas

Pernai Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacija (LATIA) komunikacija žymėjo brandą: organizacija tiek aktyviai leido ir inicijavo įvairių formatų žinutes apie narių veiklą bei rinkos aktualijas, tiek ir buvo kalbinama įvairių žiniasklaidos priemonių komentuojant verslo pasaulio aktualijas. Komentarus dalijo LATIA prezidentas Kęstutis Daukšys bei Indra Grigonienė. Pagrindinės vyraujančios temos – verslo iššūkiai pandemijos metu, žiedinės ekonomikos iššūkiai.

„Džiaugiamės, kad LATIA pernai, ypatingai sudėtingu verslui metu, aktyviai prisidėjo prie narių veiklos viešinimo, atstovavimo svarbiais rinkos klausimais, pozityvaus pramonės įvaizdžio formavimo. Galima sakyti, 2021 metais visa aprangos ir tekstilės pramonė susilaukė gana didelio dėmesio viešoje erdvėje, o mūsų asociacija tapo girdimu balsu verslo žiniasklaidoje“, – sako LATIA direktorė Indra Grigonienė.

Vz.lt, DELFI, 15min.lt. TV3.lt – LATIA komentarai

2021 m. raškė pernai metų komunikacijos įdirbį: LATIA įvairiais klausimais ne kartą komentavo TV bei populiariuose naujienų portaluose, regioninėje medijoje. Žemiau paminėsime kelis iš jų.

Pavyzdžiui, DELFI rašė, kad pastaruoju metu Lietuvos verslas patiria daug įtampos ir spaudimo iš Kinijos. Kinai bando spausti Lietuvą per užsienio partnerius.

Tekste cituojamas LATIA prezidentas Kęstutis Daukšys teigia, kad dalis partnerių galvoja apie atsisakymą dirbti dėl to, kad negali prekių su lietuviškos kilmės sertifikatais išvežti į Kiniją. Anot jo, dvi didelės Lietuvos tekstilės įmonės jau su tuo susidūrė. K. Daukšio nuomone, tokios kalbos ir svarstymai iki kitų įmonių gali ateiti lėčiau. Jis pažymi, kad įmonių vadovai stengiasi persiorientuoti.

Plačiau skaitykite: https://www.delfi.lt/verslas/verslas/kinija-lietuvos-versla-bando-spausti-per-uzsienio-partnerius-gresia-prarasti-uzsakymus.d?id=88957429

15min.lt pranešė, kad šiuo metu vis labiau nerimą kelianti tendencija – Kinijos spaudimas per Europos partnerius. Apie tai pirmieji prabilo tekstilininkai. Straipsnyje cituojamas LATIA prezidentas K. Daukšys tvirtina, kad šiuo metu jam žinomi trys tokie atvejai, kai partneriai iš Prancūzijos, Vokietijos, Nyderlandų įspėjo Lietuvos įmones, kad kitais metais gali nepirkti lietuviškos produkcijos.

Plačiau skaitykite: https://www.15min.lt/verslas/naujiena/bendroves/kinijos-kerstas-tesiasi-tekstilininkai-ir-autopramone-bijo-prarasti-europos-partneriu-uzsakymus-663-1613596?copied

Portale tv3.lt rašoma, kad lietuviai Lenkijoje šluoja ne tik maisto prekių, bet ir drabužių parduotuves. Specialistai pastebi, kad ne tik Lenkijoje, daugelyje Europos šalių drabužiai pigesni nei pas mus. Straipsnyje cituojama LATIA generalinė direktorė Indra Grigonienė teigia, kad Lietuvoje parduodama asociacijos narių produkcija yra aukštos kokybės. Anot jos, dažniausiai tai – tvarūs, kokybiški ir ilgalaikiai gaminiai, o ne pigiausi, masiškai vartojami greitosios mados produktai.

Plačiau skaitykite: https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/lietuviai-drabuzius-perka-ne-tik-lenkijoje-specialistai-paaiskino-kodel-svetur-jie-gerokai-pigesni-n1127731

Vz.lt rašė apie tai, kaip gyvuoja aprangos ir tekstilės pramonė pandemijos laikotarpiu bei minėjo Europos tekstilės strategiją. Tekstuose plačiai komentuoja LATIA prezidentas Kęstutis Daukšys.

Plačiau skaitykite: https://www.vz.lt/pramone/2021/03/01/tekstiles-pramones-pandemija-nepaleidzia-su-nerimu-laukiama-vasaros-sezono

https://www.vz.lt/izvalgos/2021/03/01/atakuoja-ne-tik-virusas-bet-ir-namu-mada

Pernai – 7 pranešimai žiniasklaidai ir ypatingas dėmesys parodai „Baltic Fashion&Textile Vilnius‘2021“

Pernai LATIA išleido 7 pranešimus žiniasklaidai, kurie pasiekė daugiau nei dvidešimt publikacijų žymiausiuose portaluose, pvz., 5 kartus asociacijos parengti pranešimai pateko į vieną stambiausių naujienų portalų Delfi.lt, triskart – į verslo ruporą verslozinios.lt, du kartus asociacijos žinutes publikavo 15min.lt. Pranešimai neretai užimdavo pačias ženkliausias pozicijas portalų teminėse ar verslo skiltyse.

Ypatingo dėmesio šiemet susilaukė vienas stambiausių ir brandžiausių LATIA darbų – tarptautinė paroda „Baltic Fashion&Textile Vilnius‘2021“, kurios metu Briuselio naujienomis bei aktualiomis pramonės įžvalgomis dalinosi Dirkas Vantyghemas, 160.000 Europos gamybininkų vienijančios Europos aprangos ir tekstilės organizacijos („Euratex“) generalinis direktorius, dalyvavo Aplinkos ministras Simonas Gentvilas, Ekonomikos ir inovacijų, Socialinės apsaugos ir darbo, Finansų, Energetikos viceministrai, savo gaminius ir produkciją pristatė daugiau nei 100 įmonių iš 10 šalių. Didžiausias dėmesys buvo skiriamas inovacijoms, skaitmeninimui, ekologiškai ir tvariai aprangos pramonei.

„Ši paroda – tai puiki proga parodyti kaip išgyvenus pandemiją, Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonės aktyviai žvalgosi į užsienio rinkas. Renginyje kviesime iš arčiau pažvelgti į žiedinę ekonomiką, tekstilės rūšiavimą bei perdirbimą. Joje bus pristatytos tvarios inovacijos, kurios tikimasi ateityje taps ir mūsų gamintojų vizitine kortele“, – viename iš LATIA pranešimų žiniasklaidai buvo cituojamas Kęstutis Daukšys, Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacijos prezidentas.

„Europos Komisijai priėmus Žaliojo kurso politiką, belaukiant Europos tekstilės strategijos paskelbimo, kontinento šalių, tame tarpe ir Lietuvos tekstilės įmonėms gyvybiškai svarbu dalyvauti asociacijų veikloje, kurias, savo ruožtu, suburiame mes, siekdami geresnių darbo sąlygų, palankesnių Europos Komisijos sprendimų, dalindamiesi informacija apie pramonės pokyčius“, – viename LATIA žiniasklaidai siųstų tekstų pabrėžė D. Vantyghemas.

Galima sakyti, kad LATIA prisidėjo prie svarių pramonės temų formavimo, gvildenimo ir viešinimo, pasitelkus tarptautinius bei vietinius ekspertus bei valdžios atstovus.

Penki pranešimai žiniasklaidai apie parodą pateko į 20 žiniasklaidos priemonių.

Plačiau skaitykite:

https://www.delfi.lt/stilius/stiliaus-naujienos/vilniuje-didziausia-tekstiles-ir-mados-paroda-baltijos-salyse.d?id=88199447

https://www.vz.lt/pramone/2021/09/16/i-paroda-kviecia-baltic-fashion–textile-vilnius

https://www.delfi.lt/stilius/stiliaus-naujienos/lietuviu-sukurti-drabuziai-primena-fantastini-filma-isrado-tampres-tvirtesnes-uz-pliena-ir-marskinelius-kurie-stebi-sveikatos-bukle.d?id=88145821

https://kauno.diena.lt/naujienos/grazi-diena/lietuviu-tekstilininkai-stebina-gaminiais-1043299?komentarai?full

https://ve.lt/verslas/tarp-lietuviu-tekstiles-gaminiu-uz-pliena-atsparesnes-tampres-erkes-atbaidancios-kojines

https://www.manokrastas.lt/straipsnis/%E2%80%9Ebaltic-fashion-amp-textile-vilnius%E2%80%9821%E2%80%9D—15-novatorisku-lietuvisku-aprangos-ir-tekstiles-gaminiu

https://www.vz.lt/pramone/2021/09/16/es-tekstiles-gaminiu-strategija-bendrovems-kainuos-05-mlrd-eur

https://www.15min.lt/verslas/naujiena/finansai/naujas-es-reglamentavimas-lietuvos-tekstilininkams-gali-kainuoti-apie-0-5-mlrd-eur-662-1566168?copied&copied

Parodoje demonstruotų inovacijų tema buvo inicijuotas išsamus straipsnis Delfi.lt bei reportažas Lietuvos ryto TV.

Plačiau skaitykite ir žiūrėkite: https://www.delfi.lt/stilius/stiliaus-naujienos/stulbinanti-aprangos-ateitis-sunku-patiketi-kokiais-drabuziais-rengsimes-jau-netrukus-tekstiles-pramone-zada-revoliucija.d?id=88222901

https://tv.lrytas.lt/zinios/lietuvos-diena/2021/09/16/news/duris-atvere-tarptautine-aprangos-ir-tekstiles-imoniu-paroda-pristatyti-naujausi-lietuviu-kureju-isradimai-20772877/

Taip pat pernai metų vasarį ir rugsėjį buvo išleisti pranešimai rinkos temomis – apie pandemijos pasekmes verslui bei elektroninės prekybos augimą pandemijos metu. Šias temas nušvietė VZ.lt, Delfi.lt, 15min.lt.

Plačiau skaitykite: https://www.vz.lt/pramone/2021/02/01/aprangos-pramone-virtuali-prekyba-neatsveria-realios

https://www.delfi.lt/verslas/verslas/latia-elektroninprekyba-auga-taciau-neatperka-nuostoliu-verslui-uzdarius-parduotuves.d?id=86377253

https://www.15min.lt/verslas/naujiena/finansai/latia-elektronine-prekyba-auga-taciau-neatperka-nuostoliu-verslui-uzdarius-parduotuves-662-1448864

https://www.delfi.lt/verslas/verslas/lietuvos-tekstiles-sektorius-skaiciuoja-pandemijos-pasekmes-issukiai-nesibaigia.d?id=88138803

LATIA narių-įmonių vadovų interviu – regioninėje žiniasklaidoje ir naujienų portaluose

LATIA inicijavo savo narių-įmonių vadovų interviu apie eksportą bei veiklos pokyčius pandemijos metu pasirodymą regioninėje žiniasklaidoje, kur jie pasirodė 8 kartus, jie buvo minimi regioniniuose naujienų portaluose kaunoaleja.lt, kaunozinios.lt, etaplius.lt. Interviu vadovai atskleidžia unikalias sėkmės istorijas kaip sekėsi vystyti verslą pandemijos metu.

Plačiau skaitykite: https://kaunozinios.lt/verslas/aprangos-ir-tekstiles-verslas-kaune-imones-pasinaudojo-pandemijos-sastingiu-kad-sutvirtinti-pozicijas-rinkoje_132313.html

https://kaunoaleja.lt/aprangos-ir-tekstiles-verslas-kaune-imones-pasinaudojo-pandemijos-sastingiu-kad-sutvirtinti-pozicijas-rinkoje/

https://www.etaplius.lt/aprangos-ir-tekstiles-verslas-vilniuje-imones-pasinaudojo-pandemijos-sastingiu-kad-sutvirtinti-pozicijas-rinkoje

https://www.etaplius.lt/uab-sabalin-isankstiniu-uzsakymu-nebeliko-nes-verslas-europoje-vis-dar-nezinioje

arrow