EURATEX pateikė ES tekstilės strategijos viziją
Pasaulio tekstilės pramonė dar šiais metais laukia Europos Sąjungoje (ES) planuojamos patvirtinti ES tekstilės gaminių strategijos, kuria siekiama užtikrinti, kad tekstilės pramonė tvariai atsigautų po COVID-19 krizės. Europos aprangos ir tekstilės organizacijos EURATEX, vienijanti daugiau kaip 160 000 Europos tekstilės įmonių ir kurios narys yra ir LATIA, atstovaujanti Lietuvos tekstilės pramonę, suformavo ir pateikė savo viziją dėl ES tekstilės strategijos.
ES kuriamos tekstilės gaminių strategijos tikslas – stiprinti pramonės konkurencingumą ir inovacijas šiame sektoriuje, suteikiant postūmį ES tvarių ir žiedinių tekstilės gaminių gamybai, įskaitant tekstilės gaminių pakartotinį naudojimą, sprendžiant greitosios mados problemą ir skatinant naujus verslo modelius.
EURATEX pristatomoje vizijoje teigiama, kad dabartinės aplinkybės suteikia galimybę suformuoti naują perspektyvų verslo modelį bei konkurencingos ir tvarios Europos tekstilės pramonės pagrindus. Pagal EURATEX chartiją, EURATEX tvirtai tiki naujovėmis, kokybe ir tvarumu kaip konkurencingumo šaltiniu; pabrėžia kvalifikuotos darbo jėgos vertę, įtraukiant naujas ekologiškas ir skaitmenines technologijas; remia atviras rinkas, pagrįstas laisva, bet sąžininga konkurencija; siekia, kad tekstilės ir drabužių sektorius būtų pripažintas kaip svarbi ir strateginė Europos ekonomikos dalis. Atsižvelgiant į tai, išgrynintos EURATEX veiklos kryptys:1) būti tvarios tekstilės pasauliniu lyderiu; 2) stiprinti Europos tekstilės ir drabužių pramonės efektyvumą; 3) padidinti pasaulinės rinkos dalį.
Susipažinti su EURATEX strategijos vizija galite čia: https://euratex.eu/wp-content/uploads/EURATEX-Vision-on-EU-Textile-Strategy-fin.pd