Greenwashing – būkime tvarūs tikrais veiksmai, o ne tuščiais žodžiais!

#Greenwashing

Verslas neturi galimybės išvengti didėjančios ekologijos paklausos. Vartotojai vis labiau rūpinasi klimato kaita ir tikisi, kad tvari veikla bus vienas svarbiausių prioritetų verslui, kurio teikiamas paslaugas ar produktus įsigyjama. Dažnu atveju žmonės pasiryžta mokėti daugiau, jei prekė ar paslauga yra tvari ir nekenksminga gamtai.

Lengva pastebėti, kad ekologijos žinutės tapo vienomis iš kertinų komunikacijos ar marketingo veiksmuose. Tiesa, tvari veikla ir kalbėjimas apie ją gali būti visai skirtingi dalykai. 

Jei kartais dar nesate susipažinę, Greenwashing – tai apgaulinga rinkodaros strategija, siekianti sudaryti įspūdį, jog kompanijos veikla ar parduodami produktai yra ekologiški ar draugiški aplinkai. Lietuviškai šis terminas įvardinamas kaip „žaliasis smegenų plovimas”. 

Pagaliau žaliesiems smegenų plovikams ateina sunkūs laikai, nes EU imasi labai konkrečių veiksmų tam, jog vartotojai nebūtų apgaudinėjami tik tuščiomis kalbomis apie tvarumą. Vyksta intensyvūs darbai su pateikta Green claims directive” direktyva, kuri leis kryptingai kovoti su vis labiau įsikerojančia problema

Kviečiame susipažinti su EURATEX kolegų parengtų grafiku, kuriame galite matyti proceso eigą ir esminius taškus. 

Būkime tvarūs tikrais veiksmai, o ne tuščiais žodžiais!

 

 

arrow