Pagrindinė LATIA komunikacijos tema 2020 m. – verslo sprendimai pandemijos metu
Pagrindinė šiemet vyraujanti aktualija žiniasklaidoje ir verslo naujienose – pandemijos sukelti iššūkiai žmonėms bei verslui. Būtent šia tema daugiausiai komunikavo ir Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacija (LATIA). Šia veikla LATIA vadovybė siekė valdžios ir visuomenės dėmesį atkreipti į sudėtingą situaciją, su kuria susidūrė aprangos ir tekstilės verslas Lietuvoje. Aktyvi komunikacija buvo derinama su intensyviu bendradarbiavimu su valdžios institucijomis, siekiant LATIA nariams svarbių valstybės pagalbos priemonių užtikrinimo bei palankesnių reguliavimo pakeitimų.
Nuo š. m. kovo mėnesio LATIA išplatino 10 pranešimų žiniasklaidai, iš kurių 8 buvo apie šalies aprangos ir tekstilės sektorių pandemijos akivaizdoje. Jų dėka aprangos ir tekstilės sektoriaus aktualijos, LATIA narių situacija pandemijos metu ir jų poreikiai buvo nuolat nušviečiami didžiausiuose Lietuvos žiniasklaidos kanaluose.
Pirmasis pranešimas kovą apie sunkią sektoriaus įmonių padėtį pasiekė virš 10 portalų, tame tarpe – VZ.lt, Delfi.lt, 15min.lt, lrytas.lt ir tt. Informacija ir vasaros bei rudens metu buvo ne mažiau aktyviai rengiama ir sėkmingai viešinama, taip pat ir individualiai žiniasklaidai siūlant medžiagą.
Reikia pažymėti, jog LATIA komunikacija siekė įtraukti kuo daugiau narių, tad pranešimams žiniasklaidai buvo kalbinami skirtingų LATIA priklausančių įmonių vadovai.
Siekiant nuolat atsiskaityti su savo nariais dėl vykdomos veiklos bei glaudinti ryšį su jais, buvo pradėti leisti naujienlaiškiai, kurių LATIA nariai per 2020 m. gavo 7, taip pat palaikomas aktualių naujienų srautas el. laiškais, talpinamas LATIA.lt svetainėje bei naujai įkurtoje socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje.
Patalpiname keletą publikacijų susipažinimui:
https://www.vz.lt/pramone/2020/04/21/aprangos-ir-tekstiles-imonems-daugiausia-issukiu-kils-geguze
https://www.vz.lt/pramone/2020/08/16/covid-19-poveikis-es-aprangos-sektoriui-gamyba-susitrauke-30