UAB „Šilta mada“: prisitaikėme ir pradėjome gaminti kasdienai tinkančius gaminius
UAB „Šilta mada“ vadovė Astra Gintautaitė teigia, kad COVID-19 pandemija atnešė nemažai nuostolių, tačiau paskatino kurti naujas kolekcijas. Jos nuomone, žmonėms daugiau laiko praleidžiant namuose, iš esmės pasikeitė ir drabužių, aksesuarų tipai.
„Dauguma iškeitė puošnesnius drabužius ir aksesuarus į kasdienę sportinio tipo patogią aprangą, tinkančią buvimui namuose, vaikščiojimui gamtoje ar pan. Nepaisant to, kad mūsų produktai yra išties specifiniai ir gamybai naudojamas kailis, stengiamės prisitaikyti prie pakitusių klientų poreikių ir pradėjome gaminti kombinuoto lengvo audinio patogias sportinio tipo kepures. Be to, skyrėme daug dėmesio ir naujų modelių kailinių kūrimui. Ėmėmės ir daug laiko reikalaujantį, bet išties į tvarumą ir medžiagų išsaugojimą orientuotą kailio gabaliukų perdirbimą. Iš tokių atraižų gimsta nauji kailio gaminiai“, – pasakoja A. Gintautaitė.
Užsakymų sumažėjimas privertė laikinai užsidaryti
UAB „Šilta mada“, paskelbus pirmąjį karantiną ir klientams pradėjus darbus iš namų, buvo priversta savo darbuotojus keliems mėnesiams išleisti į prastovas.
„Nors mūsų darbuotojai ir nesirgo, užsakymų kiekis ženkliai krito. Dirbome tik dviese, kad galėtume įvykdyti nedidelį užsakymų kiekį. Užsienio rinkose situacija taip pat buvo panaši. Austrijos partnerių parduotuvė taip pat būdavo tai atidaroma, tai uždaroma, kaip vyko pas mus. Natūralu, mažėjo ir pardavimų skaičius. Valstybės kompensuojamos prastovos išties labai padėjo“, – teigia įmonės vadovė.
Šie metai ir antrasis karantinas, anot A. Gintautaitės, finansiškai buvo panašūs į praėjusius. Pirmoje žiemos pusėje kaip įprasta žiemos laikui padidėjo pardavimai, šįkart šoktelėjo internetinių pardavimų skaičius. Paklausta, kaip pakito Lietuvos aprangos ir tekstilės rinka, UAB „Šilta mada“ vadovė nedaugžodžiauja ir sako, kad ir toliau lengva nebus, daugelis įmonių bandys išgyventi ir prisitaikyti prie naujų „žaidimo“ taisyklių.